بررسی سئو سایت رقبا برای افزایش بازدید

تحلیل رقبا در سئو +آموزش 7 مرحله ای

در هر ستون نمایش داده شده در مقابل لینک ها، اطلاعاتی مانند قدرت دامنه، بک لینک، ترافیک و غیره آن صفحه را مشاهده خواهید کرد. در دو سال گذشته، ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی برای سئو و تولید محتوا به بازار عرضه شده است. علاوه‌بر ابزارهای جدید که مبتنی‌بر هوش مصنوعی‌‌اند، ابزارهای قدیمی‌تر نیز هوش مصنوعی را به قابلیت‌هایشان اضافه کرده‌اند. امکان ویژه‌ی دیگر این ابزار تحلیل رقبا Backlink Kombat نام دارد که باید جداگانه بررسی شود. شرکت ویرا آریان در سال ۱۴۰۰ با هدف فعالیت در حوزه خدمات طراحی وب فعالیت خود را آغاز کرده است و تا امروز توانسته است بهترین خدمات تخصصی را با بالاترین کیفیت در دسترس مشتریان قرار ‌دهد، با ما همراه باشید.

اما اگر صفحه‌ای را در Robots.txt مسدود کنید، گوگل آن صفحه را نمی‌خزد. ممکن است در فرایند بهینه‌سازی سایت خود عادت‌هایی داشته باشید که باعث هدر رفتن بودجه خزش شود. بین ایندکس شدن صفحه و رتبه‌بندی آن، مراحل واکشی اطلاعات (Fetch Data) و ارسال اطلاعات (Send Data) هم وجود دارد. طی این مراحل، اطلاعات برای بهبود رتبه‌بندی، دوباره از مرحله ایندکس بازیابی شده و اطلاعات جدید به سیستم فرستاده می‌شود. از طرفی این مراحل، به به‌روزرسانی یا اصلاح اطلاعات و نتایج بر اساس الگوریتم‌های جدید نیز اشاره دارد. ربات‌ها در این مرحله، از وجود یک URL جدید یا تغییرات صفحات قبلی آگاه می‌شود.

با تحلیل رقبا می توان به اطلاعاتی همچون کلمات کلیدی موثر نوع و کیفیت محتوا منابع لینک دهی و استراتژی های سوشال مدیا دست یافت. این اطلاعات نه تنها به بهبود استراتژی سئوی شما کمک می کند بلکه به افزایش ترافیک و ارتقای رتبه سایت نیز می انجامد. بعد از این که برای هر کلمه کلیدی رقیبان خود را شناسایی کردید، نوبت به ارزیابی سختی آن‌ها می‌رسد. باید بررسی کنید، رقیبانی که در این کلمات کلیدی به رتبه‌های برتر رسیده‌اند تا چه اندازه قوی هستند. هرچه رقیبانی که برای یک کلمه کلیدی دارید، قدرتمندتر باشند، شکست‌دادن آن‌ها سخت‌تر خواهد بود. پس نمی‌توانید بر سر تمام واژگان کلیدی موردنظر خود با سایت‌های بسیار قدرتمند بجنگید.

این ابزار با شبیه‌سازی رفتار موتورهای جستجو، به خزش در سایت می‌پردازد و اطلاعات مختلفی از جمله لینک‌های شکسته، ریدایرکت‌ها، تگ‌های تکراری یا مفقود، و مشکلات دیگر را شناسایی می‌کند. SEMrush به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از ابزارهایی مانند Domain Overview و Organic Research عملکرد کلی رقبا را تحلیل کنید. این ابزارها اطلاعات جامعی از ترافیک سایت، بک‌لینک‌ها، و رتبه‌بندی کلمات کلیدی ارائه می‌دهند که می‌تواند به شما در بهبود سئو و بهینه‌سازی محتوای سایت کمک کند. تحلیل و بررسی رقبا در سئو همان ابزاری است که این اطلاعات کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد و موفقیت شما را تضمین می‌کند. در واقع یکی از روش‌های یادگیری سئو، الگو گرفتن و بررسی عملکرد سایت‌های موفق است.

اینها وب سایت هایی هستند که در جستجوی ارگانیک برای کلمات کلیدی مورد نظر ما رقابت می کنند و رتبه بالایی دارند. بنابراین اگر می خواهید یک تحلیل رقابتی انجام دهید، ابتدا باید رقبای خود را شناسایی کنید. اگر رقبای خود را مشخص نکنید، نمی دانید که باید خود را با چه کسی در تجارت مقایسه کنید. وبسیما در درجه اول به عنوان یک شرکت طراحی سایت شناخته می‌شود، اما در کنار آن، خدمات سئو نیز ارائه می‌دهد. این مجموعه با بهره‌گیری از تیمی که در زمینه بهینه‌سازی سایت تجربه دارد و در برخی پروژه‌ها به بهبود رتبه سایت‌های مختلف کمک کرده است.

یکی از دلایل اصلی دیده شدن سایتها و فروش بالای آن بهبود رتبه سایت در گوگل است که به این کار سئو گویند. و موفقیت هرکسی در کسب و کار اینترنتی، وابسته به دانش سئو و بهینه سازی وب سایت است. همواره همه موسسات و شرکت ها ، در عصر امروزی به وب سایتی برای معرفی خدمات و محصولات خود نیاز دارند . این خدمات و محصولات برای دیده شدن و فروش باید در گوگل و سایر موتور های جستجو دیده شوند که انجام این کار به عهده سئو است . MarketMuse ابزار بسیار جدیدی است که به کارشناسان سئو سایت در تمامی مراحل تولید محتوای سئوشده کمک می‌کند.

در زیر آن نمودار، بازنمایی بصری دیگری از بک لینک ها وجود دارد که توسط دسته های دامنه های ارجاع دهنده سازماندهی شده اند. نموداری وجود دارد که رشد دامنه‌های ارجاع‌دهنده و همچنین بک‌لینک‌ها را بر اساس سال نشان می‌دهد، که ایده‌ای سریع از چگونگی ایجاد لینک‌های تهاجمی و سازمان‌دهی شده بر اساس زمان توسط آن‌ها را نمایش می‌دهد. صفحه به دست آمده معیارهای مختلفی را نشان می دهد که به شما کمک می کند رقابت را در یک نگاه، به معنای واقعی کلمه ببینید. شما بدونه صرف کردن ساعت ها برای تجزیه و تحلیل صفحات، از قبل برای شما توسط Semrush's Authority Score انجام شده است. همان‌ طور که در تصویر زیر می‌بیند گزارش‌هایی که این ابزار ارائه می‌دهد بسیار عمیق‌تر و دقیق‌تر است و برای تیم بازاریابی و فروش هم بسیار مفید و کاربردی.

سپس مقدار زیادی داده مربوط به دامنه و نمایه لینک دهی آن تولید می شود. پیوندهای ورودی دامنه، صفحات بالا و دامنه های پیوند دهنده را از جمله موارد دیگر مشاهده خواهید کرد. رقابت تقریباً در هر صنعت به سرعت در حال افزایش است و ثابت شده است که یک شمشیر دو لبه برای کارآفرینان است. نوشتن برای کاربران، اگر چه رضایت بازدیدکنندگان را تأمین می‌کرد، اما الزاماً به رتبه‌ی بهتر در موتورهای جستجو منتهی نمی‌شد. همان‌طور که می‌بینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای کاربران بیشتر از سایر موتورهای جستجو شناخته شده هستند. هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک‌هایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده می‌شوند، نگاه نمی‌کنند.

علاوه‌بر این، با قابلیت‌هایی مثل Keyword Gap می‌توانید شکاف‌های استراتژی خود نسبت به رقبا را پیدا کنید و فرصت‌های جدیدی برای بهبود رتبه‌بندی خود بیابید. Serpstat بر تجزیه و تحلیل نتایج جستجو متمرکز است و کاربرد آن برای تجزیه و تحلیل بک لینک ها و تجزیه و تحلیل رقبا است. علاوه بر بررسی کلمات کلیدی در سرپ، بک‌لینک‌ها و اعتبار آن‌ها، موفق بودن یا نبودن بازاریابی کلیکی (PPC) رقبا را نیز می‌شود با این ابزار سنجید. یعنی بخش PPC در تحلیل رقبا به شما نشان می‌دهد که رقبایتان کجا و با کدام کلمات کلیدی تبلیغ می‌کنند و از آن تبلیغات چه قدر ترافیک نصیبشان می‌شود. برای اینکه بتوانید رقبا را به‌صورت حرفه‌ای تحلیل کنید، می‌توانید از ابزارهایی مانند Ahrefs، SEMrush و Moz استفاده کنید.

گوگل تجربه کاربر را نیز به عنوان یک عامل مهم در رتبه بندی در نظر می گیرد. آن ها معمولاً سایت هایی را ارزیابی می کنند که پیمایش در آن آسان تر از سایرین است. آن ها همچنین دوست دارند تا آنجا که ممکن است کاربران مختلف در دسترس سایت ها باشند. این بدان معناست که کاربران روی تلفن، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ خود به راحتی از وب سایت آن ها استفاده کنند. مرحله بعدی تجزیه و تحلیل کامل وب سایت های رقبا است .اطلاعات زیادی وجود دارد که می توانید پیدا کنید و به نفع خود استفاده کنید.

اما به نظر من، آنچه واقعاً مهم است 10 نتیجه جستجوی برتر است زیرا هر سایتی در 100 یا حتی 10 نتیجه ابتدایی گوگل رقیب نیست. سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل SERP برای تجزیه و تحلیل خود به 100 تا از 5000 لینک برتر نگاه می کنند. این ابزار به شما امکان می دهد دو دامنه رقیب را وارد کنید و سپس دامنه خود را حذف کنید. سپس تمام لینک های مشترک رقبا که سایت شما ندارد را به شما نشان می دهد. فیلتر کردن انجمن ها قوی ترین بک لینک های انجمن را نشان می دهد، فیلتر کردن دامنه های .edu بهترین سایت های .edu را برای دریافت لینک به شما نشان می دهد.

SimilarWeb برای تحقیقات بازار، شناخت پرسونا و رفتار کاربران و تحلیل فروش امکانات ویژه‌ای دارد. این ابزار برای بررسی تبلیغات رقبا و تاکتیک‌های آن‌ها برای بهره‌برداری از افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) به‌نفع سئو سایتشان کاربردی است. یکی از مزایای بزرگ Screaming Frog این است که به شما اجازه می‌دهد تا ساختار داخلی سایت خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ صفحه‌ای بدون تگ H1 نیست یا تگ‌های تکراری ندارد. همچنین، این ابزار می‌تواند متا دیسکریپشن‌های سایت را تحلیل کرده و ایرادات آن‌ها را به شما نشان دهد، به‌طوری‌که بتوانید متا دیسکریپشن‌های بهینه‌تری ایجاد کنید که در جذب کاربران مؤثرتر باشد. از طریق وارد کردن آدرس سایت gf.dev و انتخاب یکی از ابزار سایت از جمله ظاهر سایت، عملکرد سئو سایت، میزان امنیت سایت، طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری مناسب و صحیح.

از مزیت‌های مهم این ابزار کامل و جامع بودن گزارش‌های آن و همچنین بصری‌سازی بسیار جذاب اطلاعات و داده‌هاست. با کلیک روی هر دسته چند داده ازجمله Semrush Authority Score محاسبه‌ و نوشته شده است. و با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی مانند تعداد و اعتبار بک‌لینک‌ها، ترافیک و referring domains (دامنه‌هایی که به آن وبسایت لینک داده‌‌اند) به دست آمده است. از آنجا که الگوریتم‌های موتورهای جستجو، به‌ویژه گوگل، به‌طور مداوم در حال تغییرند، تحلیل مستمر رقبا به یک ضرورت تبدیل شده است، نه یک انتخاب! این تحلیل به شما کمک می‌کند تا در برابر تغییرات ناگهانی آماده باشید و به‌جای واکنش، رویکردی از پیش تعیین شده انتخاب کنید.

دارکوب یکی از شرکت‌های فعال و قدیمی در حوزه سئو و طراحی سایت است که خدمات متنوعی از جمله سئو، طراحی وب و هاستینگ ارائه می‌دهد. این مجموعه با سال‌ها تجربه، پروژه‌های مختلفی را در زمینه دیجیتال مارکتینگ اجرا کرده است. مقدمه همان پاراگراف اول است و اولین چیزی که گوگل و کاربران می‌خوانند. با استفاده طبیعی از کلمه کلیدی در این بخش، به‌راحتی می‌توانید موضوع صفحه را مشخص کنید و خواننده را جذب کنید. با ابزار KWFinder می‌توانید به‌سادگی یک کلمه کلیدی وارد کرده و مکان دقیق و زبان موردنظر خود را مشخص کنید.

در جایگاه متخصص سئو لازم است آشنایی شما با هوش مصنوعی (به ویژه هوش مصنوعی مولد که به زبانی شبیه انسان می‌نویسد و حرف می‌زند) فراتر از استفادهٔ روزمره باشد. لازم است با نگاهی استراتژیک، رابطهٔ بین هوش مصنوعی و سئو را بهتر درک کرده و روندهای حاکم بر این صنعت را عمیق‌تر تحلیل کنید. در مجموعه درس‌های SEO چیست در متمم می‌کوشیم مبانی کلی سئو، کاربردها و نکات کلیدی در آن را خدمت شما ارائه کنیم. بلکه نوعی نگرش به محیط وب و تولید محتوا و شکلی متفاوت از حضور در فضای آنلاین است. در دنیای دیجیتال مارکتینگ، به‌جای هدف جستجو (Search Intent) از هدف کاربر (User Intent) هم استفاده می‌شود. تمام حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوزمحفوظ است.

این کلمات با وجود این‌که جستجوی کمتری دارند اما هدف جستجو را به‌وضوح مشخص می‌کنند. کلمات کلیدی کوتاه، که با عنوان «کلمات کلیدی اصلی» یا «Head» نیز شناخته می‌شوند، عبارات یک یا دو کلمه‌ای پرجستجو هستند. این کلمات معمولاً در جستجوهای عمومی استفاده می‌شوند و به دلیل حجم بالای جستجو، می‌توانند ترافیک زیادی ایجاد کنند. واژه‌هایی مانند «فوتبال»، «تبلت»، «کاغذ دیواری»، «لباس» و «سفر» نمونه‌هایی از این دسته‌اند. برای مثال این صفحه برای کلیدواژه «کلمه کلیدی چیست؟» نوشته شده است؛ کاربر برای درک مفهوم «کلمه کلیدی» این عبارت را جستجو می‌کند و گوگل این صفحه را در نتایج به او نشان می‌دهد. در دنیای پویای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، متخصصان و استراتژیست‌ها همواره به دنبال راه‌هایی برای ساده‌سازی و درک بهتر عوامل موثر در موفقیت یک وب‌سایت هستند.

مرحله بعدی که مورد بررسی قرار می‌گیرند بک لینک‌ها هستند، که با شناسایی بک لینک‌های رقیب و استفاده درست و به جا از این اطلاعات، باید به دنبال جذب لینک‌های باکیفیت و مناسب برای سایت خودتان باشید. همان طور که در جدول بالا مورادی ذکر شد، در اینجا مطلب مهم و مورد نظر بررسی وضعیت سئو سایت رقبا مطرح است. دلیل اهمیت بررسی وضعیت سئو رقبا این است که اگر به تازگی اقدام به راه اندازی سایت کرده اید. قدم اول برای شروع آنالیز رقبا این است که یک چک لیست برای بررسی دقیق تر و جزئی تر آماده کنید. آنالیز رقابت در سئو برای کسب و کارهایی که از وبسایت استفاده میکنند همیشه مورد توجه بوده است.

با توجه به این دلایل باید با ریزبینی بالایی به شناسایی رقیبان سئوی خود بپردازید. سپس لیست تمام سایت‌هایی که درصفحه اول یا حتی دوم نتایج دیده می‌شوند، بنویسید. یکی از ویژگی‌های کلیدی SpyFu این است که امکان مشاهده تاریخچه کلمات کلیدی رقبا و بررسی تغییرات رتبه آن‌ها در طول زمان را فراهم می‌کند. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا بفهمید که کدام کلمات کلیدی باعث بهبود رتبه سایت رقبا شده و کدام یک از آن‌ها افت کرده‌اند. همچنین، می‌توانید تبلیغات کلیکی رقبا را تحلیل کرده و ببینید که چگونه از گوگل ادز برای جذب ترافیک استفاده می‌کنند. از تحلیل سایت تا تحلیل سایت رقبا، تحلیل کلمات کلیدی، تحلیل و بررسی محتوا و بهینه سازی سایت از نظر پارامتر های core web vitals.

ابزار گفته‌شده به شما امکان می‌دهد تا تغییرات در ترافیک سایت رقبا را پیگیری کنید. این اطلاعات برای ارزیابی اهمیت وب‌سایت رقبا در صفحات نتایج جستجو بسیار مفید است. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا استراتژی لینک‌سازی بهتری برای وب‌سایت خود درنظر بگیرید. بررسی سئوی رقبا فرایند ارزیابی و تجزیه‌وتحلیل وب‌سایت‌های رقبای شما برای کشف بینش‌های ارزشمند در مورد استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی آنها است. تجزیه و تحلیل رقبا به شما کمک می‌کند تا بدانید که دیگران در مورد برند شما چه فکری می‌کنند. از آنچه پیدا می‌کنید، می‌توانید در مورد کالاها و خدمات خود استفاده کنید تا افراد بیشتری را به شرکت خود جذب کنید.

همچنین داخل این وبسایت با جستجو کردن دامنه مورد نظر چندین نمودار و انواع اطلاعات مربوط به ترافیک ورودی، کلمات کلیدی، سهم ترافیک بر اساس کشور و حتی مقایسه جمعیت شناسی مخاطبان وجود دارد. با ما در این مطلب از بلاگ سلکتک همراه باشید تا بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل سئو وبسایت رقبا را به شما معرفی کنیم. همچنین به شما می‌گوید که Ranking Difficulty در این کلمه کلیدی چه قدر است. یعنی رقبای شما چه قدر قدرتمند‌تر از شما هستند و رسیدن به آن‌ها چه قدر کار سختی است. برای نشان دادن این سختی به شما اطلاع می‌دهد که باید با چند وبسایت و لینک معتبر از وبسایت‌های دولتی و آموزشی با پسوندها‌ی gov & .edu. Authority Score برای کارشناس سئو هر سایتی بسیار بسیار مهم و کمک‌کننده است.

جواب این سؤالات به شما کمک می‌کند تا روشی مناسب را انتخاب کرده و وضعیت سئو سایت خود را بهتر کنید. اما کارایی این آنالیز‌ ها زمانی بیشتر می‌شود که درباره فعالیت سایت‌های رقیب شما باشند؛ نه هر سایت اینترنتی دیگر. پس ابتدا باید سایت‌ های رقیب خود را مشخص کنید تا بتوانید نسبت به آنالیز آن ها اقدام کنید. برای این کار از ابزارهایی که در ابتدای مقاله معرفی کردیم، استفاده کنید. این موضوع در ارتباط با فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی هم وجود دارد. شاید شناسایی استراتژی‌ های مورد استفاده توسط سایت‌ های رقیب، روشی مؤثر برای افزایش ترافیک سایت ما باشد.

SimilarWeb به شما کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از بازار خود داشته باشید و به‌صورت هدفمندتری به بهبود عملکرد سایت خود بپردازید. یکی دیگر از ابزارهای کاربردی در آنالیز رقبا سایت Alexa می‌باشد که برای استفاده از آن باید سایت مورد نظرتان را داخل باکس جستجو وارد کنید. این ابزار به شما آماری جهانی از صفحاتی که به آن لینک داده‌اید می‌دهد. علاوه بر آن زمان بارگذاری، کلمات کلیدی را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. فقط به این دلیل که یک رقیب بازدید زیادی دارد، به این معنی نیست که در بازی برنده شده اند. گاهی اوقات یک وب سایت برای محتوایی که خیلی خوب نیست هم بازدید زیادی دارد.به همین دلیل بسیار مهم است که فراتر از آنالیز ترافیک بروید و نگاهی دقیق به آنچه در صفحات رقبا وجود دارد، داشته باشید.

هوش رقابتی که از تجزیه و تحلیل مناسب به دست می آورید و به شما کمک می کند تا نقاط ضعف خود را شناسایی کنید. داشتن هوش رقابتی واقعی در مورد رقبا تمامی جنبه های سئو را بهبود می بخشد و به شما اجازه می دهد تا بدانید چگونه باید رتبه بالایی کسب کنید و از چه کلمات کلیدی استفاده باید کرد. بیش از هر چیز دیگری، این تجزیه و تحلیل همچنین نقاط قوت و ضعف رقبای شما در سئو را نشان می دهد. فقط با انجام تجزیه و تحلیل رقیب است که یک شرکت ایده درستی از جایگاه خود در یک صنعت پیدا می کند. وقتی صحبت از چک لیست سئو داخلی است مهمترین اقدام بهینه‌سازی محتوا و انتشار مطالب باکیفیت است. به علاوه برای اینکه این مطلب بی‌نقص توسط گوگل یا دیگر موتورهای جستجو به کاربران نمایش داده شود اصطلاحا باید سئو شود.

این تحلیل می‌تواند به شما در شناسایی فرصت‌های جدید و بهبود استراتژی کلمات کلیدی کمک کند. تحلیل رقبا در سئو یا SEO Competitor Analysis یکی از تکنیک های طلایی افزایش جایگاه وبسایت شما در نتایج گوگل است. شما با استفاده از آنالیز رقبا به خوبی می توانید اطلاعات کاملی از انواع فعالیت های آن ها به دست آورید. همچنین می توانید به خوبی اشتباهات رایج آن ها را نیز مورد بررسی قرار دهید و با پیشگیری از اشتباهات آن ها در وبسایت خود عملا به بهبود اوضاع کمک قابل توجه ای خواهید کرد. در نهایت، تحلیل رقبا یکی از ارکان اصلی بهبود سئو و افزایش موفقیت آنلاین است. با بررسی دقیق رقبای خود، شناسایی استراتژی‌های موثر و استفاده از این اطلاعات برای تقویت استراتژی‌های سئو، می‌توانید در دنیای رقابتی وب‌سایت‌های اینترنتی جایگاه بهتری پیدا کنید.

استفاده از ابزارهای مناسب برای تحلیل رقبا به ما کمک خواهد کرد تا بهترین نتایج را کسب کنیم. با ما در این مقاله همراه باشید تا فرآیندهای آنالیز رقبا و ابزارهای لازم را بررسی کنیم. با تجزیه و تحلیل رقبا از نظر سئو، می‌توان فعالیت و جایگاه سایت خود را با آن‌ها مقایسه کرد. این آنالیز بسیار کارآمد است و باعث بهبود رتبه سایت شما در نتایج گوگل می‌شود. افزایش نرخ تبدیل سایت، جذب ترافیک ارگانیک بیشتر و صرف هزینه کمتر برای ترافیک پولی از دیگر نتایج مثبت آنالیز سئو سایت‌ های دیگر است.

هرچه تعداد لینک‌های باکیفیت شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای بهبود رتبه سایت خود خواهید داشت. با تحلیل پروفایل لینک‌های رقبا، می‌توانید متوجه شوید که آن‌ها از چه منابعی لینک دریافت کرده‌اند و چه استراتژی‌هایی برای لینک‌سازی به کار برده‌اند. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا فرصت‌های جدید لینک‌سازی را شناسایی کنید و پروفایل لینک‌های خود را تقویت کنید. برای این منظور، باید رقبای آنلاین را که برای کلمات کلیدی مشابه با شما رتبه‌های بالا دارند، شناسایی کنید. Pro می‌توانند به شما در شناسایی این رقبا کمک کنند و تحلیل دقیقی از موقعیت آن‌ها ارائه دهند.

این پیشرفت‌های بزرگ از طریق کشف نقاط ضعف خود و رقیب به دست می‌آید که ضعف خود را بهبود میبخشیم واز ضعف‌های رقبا نردبانی برای رسیدن خود به موفقیت میسازیم. یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید. گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید.

جت سئو امکانات بسیار زیادی برای تحلیل و بررسی رقبا در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به گزارش‌های دیده‌بان رقبا، مقایسه با رقبا، بک لینک رقبا، کلمات کلیدی رقبا و شکاف کلمات کلیدی اشاره کرد. این گزارش‌ها داده‌های کامل و جامعی در زمینه رقبا در اختیار شما قرار می‌دهند. برای استفاده از این گزارش‌ها کافیست عضو جت سئو شوید و 7 روز رایگان قدرت جت سئو را امتحان کنید. این روزها کسب و کارها بخش زیادی از فعالیت خود را به شبکه‌های اجتماعی اختصاص داده‌اند. شاید عجیب به نظر برسد، ولی سئوی سایت شما تا حد زیادی به نحوه فعالیتتان در شبکه‌های اجتماعی بستگی دارد. شبکه‌های اجتماعی ابزارهای قدرتمندی هستند که با استفاده از آنها می‌توانید یک ارتباط منسجم و قوی با مخاطبانتان برقرار کنید و نتیجه این ارتباط را در ترافیک سایت خود مشاهده کنید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/